lunes, 28 de marzo de 2011

Interesgarria flickren azken 7 egunetan · Interesante los últimos 7 dias en flickr

Orain dela egun gutxi, nire ordenagailuko irudi bat jarri nuen flickren 10.000 bisitaldi gainditu ondoren. Gertaera hura, izugarria iruditu zitzaidan, baina ez dizuet gezurrik esan nahi... gehiago nahi nuen. Aurtengo proposamenetako bat hori zen; ez konformatu eta pixka bat gehiago nahi izatea.

Pasadan astean, ordenagailu aurrean ditudan panpinekin, irudi bat etorri zitzaidan burura, eta ahaztu baino lehen argazkia egiten ahalegindu nintzen. Azkenean irudia flickrera igotako argazki interesgarrienen artean sartu da, jendeak argazkiari egiten dizkion bisitaldi, esanak eta gustokoena bezela ezarri ondoren datza.

Ez dizuet ukatuko, harro nago argazkiaz.


Yon eta flickr

Hace poco, subí una captura de la pantalla de mi ordenador tras superar las 10.000 visitas en flckr. Aquel hito, ya me parecía espectacular, pero no os lo voy a negar, quería más. Uno de los propósitos de este año, era ese; no conformarme, querer siempre un poco más.

Esta semana pasada, con los muñecos que tengo delante del ordenador, "visioné" una foto y la intenté realizarlo enseguida (no sea que se me olvidara).... al final, esa foto se ha colado en las fotografías más interesantes subidas a flickr, basado en el numero de visitas, comentarios y favoritos que añade la gente a la fotografía en cuestión.

No os lo voy a negar, me siento orgulloso de la foto.

0 comentarios:

Publicar un comentario